Британският регулаторен орган в областта на конкуренцията заяви по-рано днес, че ще разследва дали авиокомпаниите са нарушили законови права на потребителите, като не са предложили възстановяване на сумите в брой за полети, които не са могли да бъдат осъществени поради ограничителните разпоредби, пише Reuters.
Службата за защита на конкуренцията и пазарите обяви, че въпреки напрежението, на което някои авиокомпании са подложени заради пандемията от COVID-19, те трябва да се отнасят отговорно и честно към потребителите и да спазват техните законови задължения.
По време на втория ограничителен режим, наложен в Англия през ноември, на гражданите беше забранено да пътуват по неоснователни причини. Въпреки това някои авиокомпании не отмениха полетите си или предложиха възстановяване на сумите за билети на тези, които имаха резервации. Службата за защита на конкуренцията и пазарите обясни още, че работи по въпроса съвместно с авиационния регулатор – Гражданската въздухоплавателна администрация.