Искра.бг поиска да зададе важни въпроси на новия изпълнителен директор на „Пристанище Бургас“ ЕАД Янко Мелконян. Те са във връзка с постъпила до нас информация, че той досега изобщо не се е занимавал с дейности във въпросната сфера.
Нещо повече. За Янко Мелконян в интернет информацията е оскъдна. От Търговския регистър се вижда, че името му излиза в три фирми, като дейността и на трите няма нищо общо със сферата, в която е назначен за директор. Едната от компаниите се занимава с търговия, другата – с търговия с цветни метали и третата – с производство на минерални води и безалкохолни напитки.
Именно поради тази причина искахме да зададем на новия изпълнителен директор на „Пристанище Бургас“ ЕАД Янко Мелконян следните въпроси:
- Какво Ви мотивира да се кандидатирате за директор на „Пристанище Бургас“ ЕАД при положение, че нямате опит в тази сфера?
2. Имаме информация, че от около седмица насам пристанището пустее, каква е причината – няма нито хора, нито кораби?
3. Пренасочват ли се товари от „Пристанище Бургас“ ЕАД към други близки пристанища и Вие отговорен ли сте за това?
4. Свързан ли сте с определени кръгове, заради което изборът е паднал именно върху Вас?
Мелконян не пожела да отговори на нашите въпроси като обяви, че в момента е изключително зает. Поради това Искра.бг ще потърси отново изпълнителния директор на „Пристанище Бургас“ ЕАД, за да получи отговори на поставените въпроси.
До Искра.бг!
Добре задавате въпросите, но когато почнете да ги задавате, не го правете избирателно! Защото знаете ли в колко институции е така? И знаете ли как слагат „парашутисти“ от коренно различни сфери? Журналисти сте. Поразровете се и ако сте решили да правите нещо, нека то да не е тенденциозно!
Директорът на Пристанището е Администратор. Той няма функции да въвежда, извежда, товари и разтоварва кораби, камиони и вагони. За тези неща отговаря Директор Експлоатация. Директорът на Пристанището не е задължително да бъде Капитан Далечно Плаване. Той е административен директор. Ако Бургас и досегашните Директори, Министри, Кметове и граждани, желаеха да имат работещо Пристанище, то те не трябваше да допускат закриването на 1во, 2ро, 3то, 4то и 5то корабни места. Сега ако направите една проста сметка, колко хиляди тона на месец могат да се обработят на тези 5 кейови места и колко приход идва от разположените сгради,заведения и хотел, ще разберете,… Прочети още »
Да има много въпроси.Как без капитанско ,да не говорим за капитан далечно плаване ,без да знае какво е море ,кораб ,хамбар ,корабна работа,стифадорска работа дори не е шофьор до колкото се разбра,е спечелил за шеф на транспортна фирма.,Да беше кандидатствал за шеф на гинекология явно няма критерии.Или е просто ликвидатор на държавното присъанище.