„Уважаеми клиенти,
В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и вследствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност.
Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка.
Извиняваме се за причиненото неудобство!“
Това съобщават от ДСК, след като клиенти на банката констатираха, че от сметките им липсват пари. Засегнатите са на територията на цялата страна. Потърпевшите споделят в социалната мрежа, че са шокирани. Някои от тях пишат:
„На минус.“
„-300 лева съм аз.“
„Какъв резил. Поръчвам си кафе и не можах да го платя тази сутрин. Един лев!!!!“
„Да, много хора са с отрицателни салда.“
„Аз съм на -3860.“
„От няколко часа не бачка.“
Други дори се заканват да съдят банката заради причинения стрес. Други клиенти пък споделят, че в сметките им има по-големи суми, отколкото би трябвало.
От ДСК признават, че има технически проблем и уверяват, че се работи за отстраняването му. В кратко съобщение на сайта на банката, публикувано днес, се посочва, че има „техническа неточност след обработка на картови трансакции“.
Малкият Алекс от Бургас се нуждае от помощ, за да пребори тумор в мозъка
[…] […]