Светло поглъщащи прозорци, ограничаващи потока на светлината и топлина във вагона.
Видимо доволни и щастливи пътници, впечатлени от разликата в качеството на пътуване спрямо преди.
И не, влакът не закъсня!
Във всяка от определените за спиране гари пристигахме с предварение от 7-9 минути, което общо натрупано е 28-30 мин. актив. Влакът спазваше стриктно разписанието на тръгване от всяка гара!
Да, на няколко места скоростта е ограничена с цел безопасност, заради ремонтите по железопътната инфраструктура, но ще направим всичко по силите ни, тези ремонтни дейности да бъдат завършени дори и по-рано!
На други места и там където е позволено, влакът се движеше със 135 kм/ч!
Най-важното е, че хората са доволни и щастливи, а и оценяват това, което се прави за тях!“
Откраднали ароматизаторите в модерните немски вагони още в депото
Каква гордост 😂 смешните 135 !
Максимално допустимата скорост по разписанията в БДЖ е 130км/ч.
Ако се беше позаинтересувал малко министъра нямаше да приказва глупости!
В Португалия-най бедната държава в Евро съюза през 2008г.влаковете се движеха на места с 250км в час.
Влаковете във Франция и Германия без коментар…Единбург-Лондон например
за 4 часа се пътува..
На този фон нашия с 135км е пълен ташак,могат да се хвалят само на някой който не е ходил по далече от Ихтиман
Хората имат свръхзвукови влакове „стрели“, ние правим новини от няколко вагона втора употреба…. и чак министъра на транспорта се изказва с голяма гордост….. Мила моя майнольо. .
Смешници
За пред камерите всичко е цветя и рози. Истината е корупция. Днес се возих на влак. Беше София-Бургас, беше мръсен, имаше половин час закъснение, нямаше климатик и беше зверски задушно. Прозорците се отваряха с ключ от кондукторите на около 4 пръста.
И пак закъсня с един час и 10 минути
Много ме кефи, как в 10 различни статии се опитват да ни обяснят, как тоя влак едва ли не е нещо уау! Пътувал за 6 часа.. демек за колкото ВИНАГИ е пътувал експреса! 400км за 6 часа е комедия!
[…] Вчера влакът, който се движи по Подбалканската линия, направи първия си преход, като в него взе участие и министъра на транспорта […]
Преди 15 години пътувах в Германия с 250 км/ч🤔
Аз във Франция,ТGV с 300км..
Хаха,уникални смешници
Vive la france
тоз от пред къ се изряза :()
Започнах работа в БДЖ през 1972 ,тогава разрешената скорост беше 120 км.За повече от половин век плюс15км.???
При положение, че локомотивите „Шкода“ са с проектна скорост до 130 км/ч. как ги развиха тия 135 км/ч. не ми е много ясно??? 😆
Ами новите са Сименс, синьо-зелените
Колко сме доволни от вехториите на Европата. Утре няма да ги познаете вагоните щом ги подушат мангалите и нахлуят вътре с мръсотията си. А отвън ще ги отстрелят с камъни. Радувай се народе тъп !
Те експресни влакове до 1989 година се движеща с такива скорости, но дойде т.н. демокрация и след 35 години отново има влакове движещи се с подобна скорост! Лошото е, че през тези години ние вървяхме назад, другите вървяха напред и дори обикновените им пътнически влакове се движат с по- висока скорост от горепосочената!
АБЕ ИДИОТИ В ТАЗ ПУТКЕНСКА ДЪРЖАВА МЕНТЕ ПРАЯТ СИ МАЙТАП С МАЙТАПА КВИ ПЕТ ЛЕВА КВИ 135 КМ
В Италия на пътнически се возихме постоянно със 150, а Фречия роса поддържаше 301 по целия път между Милано и Торино
[…] разстоянието между Бургас и София с най-бързия влак се изминава за около 6 часа, което е почти двойно над това с автомобил по АМ […]