Властите у нас: България има изключително съотношение цена – качество в сферата на туризма

0
111
Форумът
Форумът. Снимка: Министерство на туризма

„България е дестинация за целогодишен, висококачествен и устойчив туризъм. България има изключително съотношение цена-качество за своите продукти, което несъмнено е нашето най-значително конкурентно предимство. Основният термин, който описва нашето предложение, е „разнообразие“. Нашето внимание към детайла и персонализираната грижа към всеки гост ни отличават“, подчерта заместник-министърът на туризма Ирена Георгиева по време на форума Health tourism in Bulgaria, организиран от Българския съюз по балнеология и СПА туризъм в Осло, Норвегия, съобщиха от ресорното министерство. 

„Имаме повече от 600 минерални извора, като 75% от тях са с температури, вариращи от 37 до 103 градуса Целзий. В България има над 54 СПА курорта, като повечето от тях са разположени в екологично чисти зони и природни паркове, по Черноморското крайбрежие или в красивите планински райони, което позволява да се утвърдим като целогодишна туристическа дестинация“, изтъкна още заместник-министър Георгиева.

Заместник-министърът на туризма у нас се срещна и с Елизабет Мейер, член на Борда на директорите на Innovation Norway.

Innovation Norway е структура към Министерството на търговията, индустрията и риболова на северната държава, която насърчава разширяването на норвежкия бизнес по света и отговаря за развитието на туризма в Норвегия. Министерството на търговията, индустрията и риболова е делегирало отговорността на Innovation Norway да разработи и да поддържа официалния туристически портал на Норвегия – Visit Norway. Структурата има 11 офиса в Норвегия и 22 в чужбина, включително и в София, където администрира управлението на проекти, произтичащи от Споразумението за европейската икономическа общност – по Норвежките грантове.

По време на срещата заместник-министър Георгиева отправи предложение за сключване на меморандум за разбирателство между Министерството на туризма и Innovation Norway. Целта е да се обменят успешни иновационни практики, които да подкрепят бизнес процесите в областта на туризма.

Кюстендил обяви война на тротинетките: Къде могат да се карат и кога?

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments