Второ маркетингово „роуд шоу“ на туристическия сектор промотира България като туристическа дестинация в Германия

0
53
Роуд шоу
Роуд шоу. Снимка: Алианс Българско Черноморие

Вторият български маркетингов тур, организиран от Министерство на туризма и Алианс Българско Черноморие и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS, стартира. Той ще се състои в периода 06-10 февруари в Германия.

След успеха на първото подобно пътуване в Полша през октомври 2022 г., сега на фокус са 5 града в Германия: Берлин, Лайпциг, Мюнхен, Франкфурт и Дюселдорф, в които ще бъдат осъществени поредица от B2B срещи на 15 представители на туристическия сектор в България с повече от 160 техни потенциални партньори от Германия.

Роуд шоу
Роуд шоу. Снимка: Алианс Българско Черноморие

Цел на пътуването е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти и промотирането на България като туристическа дестинация.

Министерството на туризма ще бъде представено от търговския аташе на България по туризма – Тихомир Патарински, заедно с д-р Франк Кванте – Председател на УС на Алианс Българско Черноморие. Наред със срещите с германския туристически сектор, в два от градовете – Берлин и Мюнхен, ще бъдат организирани медийни събития, на които ще бъде популяризирана България като туристическа дестинация.

Роуд шоу
Роуд шоу. Снимка: Алианс Българско Черноморие

След успеха на първото подобно събитие, и оценявайки важността и потенциала на немския пазар за нашия туристически бранш, чрез това „роуд шоу“ се надгражда постигнатото, като при това пътуване ще бъдат посетени и четири други градове, освен германската столица.

В програмата на пътуването са предвидени събития, както следва:

06 февруари – Берлин;
07 февруари – Лайпциг;
08 февруари – Мюнхен;
09 февруари – Франкфурт;
10 февруари – Дюселдорф.

Германия е традиционен целеви пазар за българския туристически продукт, а също така се явява и с най-голям потенциал за нашия туризъм, на фона на негативните последици, които бяха понесени от войната в Украйна. С настоящото пътуване се дава възможност на представителите на бизнеса да установят нови контакти директно с партньорите от Германия в регионите с най-висок потенциал за българския туризъм.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments