YouТube въвежда нови правила за съдържанието, което е подходящо за деца. В платформата се съдържат милиони видео клипове, което изисква допълнителни условия, за да се гарантира качеството им. От своя страна Google също се опитват да предпазят подрастващите от съдържание, което не е подходящо за тях.
Затова от YouTube въвеждат допълнителни промени, които ще засегнат собствениците на много канали. Това се наложи и след глобата от 170 милиона долара за нарушаване на правилата, заложени в Children’s Online Privacy Protection Act.
Собствениците на канали вече ще се задължават изрично да упоменат дали съдържанието е подходящо за деца, или не. В този случай те ще разполагат с две опции – „Маde For Kids“ и „Not Made For Kids“.
Клиповете, които спадат във втората категория и не са подходящи за деца, ще бъдат третирани по различен начин от Google. Компанията ще ограничи достъпа до секцията за коментари, предаде „Digital.bg“.
В същото време YouTube ще събира по-малко информация за потребителите, които гледат клипове, които са с гриф „Маde For Kids“. Във видеата за деца ще има силно ограничение и на рекламите.
Google ще продължат да промотират и YouTube Kids версията на услугата.