Общественикът от Приморско Здравко Василев коментира изминалия летен сезон и проблемите, които е имал туристическият бранш. В публикация във Facebook подчертава, че най-голямото и сериозно предизвикателство е свързано с доверието към продукта, който се предлага. Целият пост гласи следното:
„Системната негативна реклама през последните години и огромното влияние на социалните мрежи поставиха пред изпитание целия туристически отрасъл, особено морският туризъм.
Тази година всичко ескалира в една надпревара по омаскаряване и компрометиране на целият продукт, като всичко завърши с бедствие, което показа огромните пропуски, компромиси и проблеми в развитието на обществената инфраструктурата и разкри неприятните тайни на нашето крайбрежие. Всичко това за дълго ще прогони от морето най-верните си почитатели – българският турист, който въпреки всичко избира България.
Всичко това в комбинаця с двугодишната правителствена криза и сегашната неадекватност на министъра на туризма, създава едно усещане за безизходица. В разговори с колеги и представител на Приморско Туристическа Камара Group, освен редицата неуредици, които спешно и неотложно трябва да бъдат решени на местно и национално ниво, най-големят и сериозен проблем е с доверието към продукта, който създаваме и предлагаме.
Именно завръщане на доверието в цялостния туристически продукт би трябвало да е акцента в работата на целия бранш. „Сладникава“ реклама малко преди сезона няма да е достатъчна. Тук имаме нужда освен от реални действия на държавата, местната администрация, браншовите организации и всеки зает в туризма, както и от адекватен PR, който от вчера да работи за предстоящият летен сезон.
Оставям темата отворена и се надявам на един градивен и по същество дебат.“