В Централна избирателна комисия /ЦИК/ е била пусната жалба срещу социологическа агенция „Маркет Линкс“.
В жалбата се отбелязва, че в момента „Маркет Линкс“ провежда екзитпол в близост до избирателните секции. В анкетния лист на агенцията обаче са били вписани само 9 от общо 18 имена на кандидатите за кмет на Пловдив. Според жалбоподателите чрез този подбор на практика се внушавало на избирателите, че липсващите в анкетния лист нямат никакъв шанс.
На въпрос от медиите, от „Маркет Линкс“ коментират, че присъствието на повече имена в анкетния лист щяло да натовари работата на анкетьорите.
„Уважаеми членове на ЦИК, моля да предприемете необходимите действия, за да бъде гарангиран принципът на равнопоставеност между кандидатите в изборната надпревара“, призовават подателите на жалбата.